Nejčastější otázky

1. Co je Dogsie?

Jsme mladá česká firma a naším cílem je usnadnit páníčkům odměňování jejich pejsků skrze balíčky prémiových pamlsků, hraček a dalších psích dobrot. Můžete si buď pořídit Dogsie na zkoušku (jednorázový balíček) nebo rovnou předplatné balíčků (od měsíčního až po roční předplatné).

Kouzlo Dogsie tkví ve 4 věcech:

1. Úspora peněz a času

  • Cena každého balíčku je přibližně stejná, často ještě o něco vyšší, jako hodnota všech dobrot a hraček uvnitř. Dogsie navíc dorazí přímo k vám, takže se nemusíte o nic starat a jen si s pejskem užíváte objevování nových dobrot a hraček.

2. Kvalita až na prvním místě 

  • Naší misí je vyčmuchat každou novinku na trhu prémiových pamlsků a společně s našimi čtyřnohými kontrolory kvality ji otestovat. Každý měsíc vám proto přinášíme ty nejlepší dobroty, které vašeho pejska nadchnou.

3. Nabízíme pomocnou packu

  • Díky našim předplatitelům jsme zatím přispěli téměř 200 000 Kč našim neziskovým partnerům Dočasky.cz a Pes nejvěrnější přítel z. s. Z každého zakoupeného Dogsie věnujeme 20 % ze zisku na pomoc týraným, opuštěným a nemocným pejskům v ČR.

4. Rádi naše zákazníky rozmazlujeme

  • Máme skvělou zákaznickou podporu, vycházíme vstříc speciálním požadavkům a nabízíme garanci 100% spokojenosti. Kromě toho teď páníčkům, kteří nakoupí výhodné předplatné (kvartální nebo delší), nadělujeme super dárky!
2. Co je v Dogsie?

Odměny, dobrůtky, hračky a doplňky pro zdraví, a občas také praktické maličkosti pro páníčka. Každou položku pečlivě vybíráme a testujeme s našimi pejsky. Cílem Dogsie je rozdávat radost, kterou si užijete společně se svým čtyřnohým parťákem při prozkoumávání balíčku. Zároveň myslíme i na hafany, kteří svůj domov nemají. Každý měsíc proto věnujeme 20 % ze zisku prověřeným neziskovým partnerům, kteří pečují o opuštěné, týrané či jinak zanedbané chlupáče.

Obsah aktuálního Dogsie dopředu neprozrazujeme, aby to bylo pro vás i pro pejska to správné překvapení. Pokud váháte, jestli jsou dobroty a hračky z balíčku pro vašeho hafana vhodné, můžete se podívat na obsah všech předchozích Dogsie.

Dogsie na zkoušku se obsahem nijak neliší od předplatného – vždy vám dorazí balíček za aktuální měsíc.

3. Jak si můžu Dogsie objednat?

Jednoduše!

  1. Na hlavní stránce našeho webu klikněte na tlačítko “Pořídit Dogsie”.
  2. Zadejte jméno pejska.
  3. Zvolte velikost pejska.
  4. Vyberte si, jestli chcete Dogsie jednorázově či pravidelně (=předplatit).
  5. V případě předplatného si zvolte délku plánu, která vám vyhovuje.
  6. V košíku zkontrolujte svou objednávku, popř. přidejte další balíček nebo doplňkový produkt.
  7. V pokladně zadejte své údaje, podrobnosti o pejskovi, způsob dopravy a platby.
  8. Můžete se spolu s hafanem těšit na váš balíček!
4. Jak funguje předplatné Dogsie?

Předplatné Dogsie funguje stejně jako například předplatné časopisu. Podle zvoleného plánu si předplatíte Dogsie dopředu a každý měsíc se můžete spolu se svým chlupáčem těšit na další balíček. První balíček z předplatného vám odešleme do 4 pracovních dnů, další balíčky u vás budou vždy první týden v měsíci. Vaše předplatné se po uplynutí jeho délky automaticky obnoví, ale můžete ho kdykoliv bez omezení zrušit ze svého zákaznického účtu nebo nám jen dejte vědět. Pokud si něčím nejste jisti, kontaktujte nás prosím na vase@dogsie.cz.

5. Kdy mi Dogsie dorazí?

Dogsie na zkoušku odesíláme do 4 pracovních dnů. Ohledně přesného termínu doručení vás bude informovat vámi zvolený dopravce.

U předplatného Dogsie vám první balíček odešleme do 4 pracovních dnů. Následující předplacené balíčky pak budete dostávat vždy v prvním týdnu v měsíci, abyste s pejskem mohli vyzkoušet naše novinky jako první.

6. Kolik Dogsie stojí?

Celková cena Dogsie závisí na velikosti pejska – čím menší hafan, tím levnější balíček. Roli hraje i délka zvoleného předplatného – čím delší plán zvolíte, tím nižší je cena v přepočtu na balíček. U dlouhodobějších plánů jsme totiž schopni se dopředu domluvit s dodavateli na lepších podmínkách a nabídnout vám lepší cenu.

Příklad: Dogsie pro středního rošťáka

  • Na zkoušku (jednorázově) = 520 Kč
  • Měsíční předplatné = 490 Kč každý měsíc
  • Kvartální předplatné = 1425 Kč každé 3 měsíce (475 Kč/měsíc)
  • Půlroční předplatné = 2760 Kč každých 6 měsíců (460 Kč/měsíc)
  • Roční předplatné = 5340 Kč každých 12 měsíců (445 Kč/měsíc)

Poslední položkou v ceně je doprava. Můžete vybírat mezi Českou poštou (95 Kč/1 doručení), GLS (85 Kč/1 doručení) nebo Zásilkovnou (55 Kč/1 doručení).

7. Pro jak velké pejsky je Dogsie vhodné?

Dogsie je vhodné pro všechny velikosti chlupáčů! Máme variantu pro mini čumáčky (0 – 3 kg), malé mazlíky (3 – 10 kg), střední rošťáky (10 – 25 kg) a velké hafany (25 kg a více).

8. Je Dogsie vhodné i pro štěňata?

Rozhodně ano! Pokud máte doma štěňátko, můžete balíček psí radosti dopřát i jemu. Vzhledem k velikosti pamlsků a hraček doporučujeme objednat nejmenší nebo malé Dogsie. Doporučujeme hlídat dávkování pamlsků, aby se štěně zbytečně nepřejídalo.

9. Můj pejsek má alergii. Můžete mu balíček upravit?

Pro psí alergiky jsme připravili speciální variantu Dogsie, které neobsahuje 2 nejčastější alergeny – kuřecí maso a ryby. Pokud má váš hafan alergii na tyto složky, v posledním kroku objednávky lze tuto možnost zvolit. Má-li váš pejsek alergii na něco jiného než kuřecí a ryby, bohužel nedokážeme balíček individuálně přizpůsobit. Doporučujeme objednat klasické Dogsie a případnými dobrotami obsahující alergen obdarovat pejsky ve vašem okolí 🙂

10. Můj pejsek si s hračkami nehraje. Můžete je v balíčku nahradit?

Každé Dogsie standardně obsahuje jednu hračku. Pokud ale váš hafan nejeví o hračky zájem, samozřejmě mu ji do balíčku dávat nemusíme. Místo hračky mu rádi přibalíme nějakou dobrotu navíc 🙂 Napište nám to prosím do poznámky u objednávky.

11. Můžu Dogsie někomu poslat jako dárek?

No jistě! Psí radost můžete poslat dál 🙂 Dogsie je super dárek pro vaše nejbližší, známé i jako pozornost pro zákazníky. Balíček plný prémiových pamlsků a hraček potěší jak pejskaře, tak jeho chlupáče. Při objednávání vyplňte doručovací adresu obdarovaného a my pošleme Dogsie přímo jemu.

12. Můžu u svého předplatného změnit velikost pejska nebo délku předplatného?

Chcete-li vašemu hafanovi změnit velikost balíčku, napište nám prosím váš požadavek na vase@dogsie.cz. 

V případě, že chcete změnit délku plánu (např. z měsíčního na půlroční), postup je následující:

  1. Přejděte do svého účtu na webu.
  2. Zvolte v menu „Předplatné“.
  3. Klikněte na „Zobrazit“ u daného předplatného.
  4. Přejeďte níže a klikněte na „Změnit plán“.
  5. Vyberte si požadovanou délku plánu, dejte „Potvrdit“.
  6. Zkontrolujte údaje, potvrďte obchodní podmínky a klikněte na „Dokončit“.

To je vše! Od dalšího obnovení předplatného se už změní jeho délka. Pokud si přejete změnit délku právě běžícího předplatného, ozvěte se nám na vase@dogsie.cz.

13. Jak zjistím zapomenuté heslo od svého zákaznického účtu?

Žádný problém, řešení je jednoduché. Vpravo nahoře na našem webu přejděte na záložku Můj účet. Pod přihlašovacím formulářem následně klikněte na „Zapomněli jste vaše heslo?“, vyplňte vaši e-mailovou adresu a přijde vám heslo nové. Může se stát, že e-mail s novým heslem spadne do nevyžádané pošty, tak případně zkontrolujte i tuto složku ve vašem e-mailu.

Pokud jste zapomněli i váš registrační e-mail, napište nám prosím na vase@dogsie.cz.

14. Co mám dělat, pokud mi Dogsie přijde poškozené?

Pokud při doručení Dogsie na první pohled uvidíte, že je balíček poškozený, zboží prosím nepřebírejte. Sepište s řidičem nebo pracovníkem pobočky Zásilkovny hlášení o škodě a ozvěte se nám na vase@dogsie.cz. Obratem vám pošleme nový balíček 🙂

Najdete-li poškozený produkt uvnitř balíčku, napište nám prosím na vase@dogsie.cz a my vám tento produkt vyměníme.

15. Máte i balíček pro kočky?

Každý rok na Vánoce představujeme limitovanou edici balíčků pro kočky Catsie. Jde o jednorázový balíček, ze kterého bude vaše šelmička nadšená 🙂 Pro více informací a možnost objednání mrkněte na www.dogsie.cz/catsie. Pozor, máme vždy jen omezený počet kusů! Sledujte nás na Facebooku a Instagramu, aby vám případně nic neuteklo.

16. Máte speciální narozeninové balíčky?

Dogsie je ideální dárek na pejskovy narozeniny, přivezeniny nebo adoptiny. V současnosti speciální narozeninový balíček nenabízíme, ale máme to v plánu 🙂 Sledujte nás na Facebooku a Instagramu, aby vám případně nic neuteklo.

17. Kdo stojí za Dogsie?

Vznik Dogsie mají na svědomí dva mladí pejskaři z Prahy, kteří se rozhodli usnadnit odměňování hafanů a zároveň pomáhat chlupáčům v nouzi. Přečtěte si celý příběh Dogsie na stránce O projektu.

1. Jak funguje předplatné Dogsie?

Předplatné Dogsie funguje stejně jako například předplatné časopisu. Jako první si zvolíte velikost pejska a délku předplatného plánu (měsíční, kvartální, půlroční nebo roční). Zaplatíte celkovou částku za balíčky na vybraný časový úsek a každý měsíc se můžete těšit na novou zásobu psí radosti!

Několik dní před uplynutím doby předplatného vám pošleme e-mail s informací, že brzy dojde k automatickému obnovení na další časový úsek. Můžete nám dát vědět, pokud chcete předplatné odložit/ukončit, nebo předplatné necháte automaticky obnovit. Nemusíte se o nic starat ani vytvářet novou objednávku, stačí jen zaplatit částku za obnovení předplatného vybranou platební metodou.

Příklad: Kvartální předplatné pro malého mazlíka stojí 1140 Kč (3x balíček za 380 Kč). Tuto částku zaplatíte předem a v průběhu dalších 3 měsíců vám 1x měsíčně doručíme Dogsie. Po uplynutí 3 měsíců se vaše předplatné samo obnoví na další 3 měsíce.

První balíček z předplatného vám odešleme do 4 pracovních dní od objednání, další balíčky u vás budou vždy první týden v měsíci. Pokud chcete s prvním balíčkem počkat na nový měsíc, napište nám na vase@dogsie.cz.

2. Jak změním velikost pejska nebo délku předplatného?

Chcete-li vašemu hafanovi změnit velikost balíčku, napište nám prosím váš požadavek na vase@dogsie.cz. 

V případě, že chcete změnit délku plánu (např. z měsíčního na půlroční), postup je následující:

  1. Přejděte do svého účtu na webu.
  2. Zvolte v menu „Předplatné“.
  3. Klikněte na „Zobrazit“ u daného předplatného.
  4. Přejeďte níže a klikněte na „Změnit plán“.
  5. Vyberte si požadovanou délku plánu, dejte „Potvrdit“.
  6. Zkontrolujte údaje, potvrďte obchodní podmínky a klikněte na „Dokončit“.

To je vše! Od dalšího obnovení předplatného se už změní jeho délka. Pokud si přejete změnit délku právě běžícího předplatného, ozvěte se nám na vase@dogsie.cz.

3. Je možné Dogsie dostávat jen každý druhý měsíc?

Ano, zasílání balíčků ob měsíc vám rádi nastavíme. Stačí se nám ozvat na vase@dogsie.cz.

4. Je možné obnovení předplatného odložit?

Pokud si chcete dát s předplatným pauzu nebo třeba odjíždíte na dovolenou, rádi vám obnovení předplatného přesuneme na libovolný další měsíc. Pro vyřízení požadavku nás prosím kontaktujte na vase@dogsie.cz.

5. Jak zruším své předplatné?

Neradi vás vidíme odcházet! Pokud ale potřebujete předplatné zrušit, zde je postup:

  1. Přejděte do svého účtu na webu.
  2. Zvolte v menu “Mé předplatné“.
  3. Klikněte na “Zobrazit” u daného předplatného.
  4. Vyberte možnost “Zrušit”.

Až budete chtít v předplatném zase pokračovat, stačí následovat stejný postup a v posledním kroku předplatné znovu aktivovat kliknutím na tlačítko “Znovu předplatit”. V případě jakýchkoliv problémů s aktivací předplatného nám prosím dejte vědět na vase@dogsie.cz.

6. Jak změním svou doručovací adresu?

Pokud chcete změnit jen adresu doručení vašeho příštího balíčku, stačí nám dát vědět na vase@dogsie.cz.

V případě, že se změna adresy týká všech budoucích balíčků, postup je následující:

  1. Přejděte do svého účtu na webu.
  2. Zvolte v menu “Mé předplatné“.
  3. Klikněte na možnost “Změnit adresu” a vyplňte nové doručovací údaje.

A je to! Adresu můžete změnit i v menu “Adresy”. Díky tomu se vaše adresa automaticky předvyplní u všech vašich budoucích objednávek na webu.

7. Je možné koupit více předplatných najednou?

Jasně, vždyť všichni čtyřnozí členové rodiny si zaslouží své vlastní Dogsie 🙂 Nejdřív vyplňte objednávku pro prvního hafana a následně v košíku vyberte možnost “Přidat další balíček Dogsie”. Objednávkový proces se spustí znovu, tentokrát pro druhého pejska. Jména, narozeniny a případné alergie budeme mít zaznamenány pro každého hafana zvlášť.

1. Jaké platební metody Dogsie nabízí?

Můžete u nás zaplatit platební kartou online, bankovním převodem nebo na dobírku. Nepřijímáme platby stravenkami, kartou Flexi Pass ani šekem.

2. Kdy mi přijde faktura?

Fakturu vám pošleme na vaši e-mailovou adresu ihned po zaplacení objednávky. Šetříme naše lesy, a proto faktury zasíláme pouze v elektronické podobě. Pokud vám faktura nedorazila, kontaktujte nás prosím na vase@dogsie.cz.

3. Jak změním svoje fakturační údaje?

Změnu fakturačních údajů provedete snadno v zákaznickém účtu:

  1. Přejděte do svého účtu na webu.
  2. Zvolte v menu možnost “Adresy”.
  3. Klikněte na “Upravit” u fakturační adresy.

Hotovo 🙂

4. Proč je cena za balíček odlišná u jednotlivých předplatných plánů?

Dobrá otázka! Pokud si Dogsie předplatíte na delší dobu, máme přesnější představu o tom, kolik balíčků budeme v příštích měsících odesílat. To nám umožňuje vyjednávat lepší cenové podmínky s našimi dodavateli a díky tomu nabídnout lepší cenu za balíček i vám.

1. Jak Dogsie pomáhá pejskům?

Už od samého vzniku našeho projektu poskytujeme finanční podporu hafanům, kteří potřebují pomoc. 20 % ze zisku z každého prodaného balíčku putuje k našim dvěma ověřeným neziskovým partnerům – spolkům Pes nejvěrnější přítel z.s. a Dočasky.cz. Oba spolky peníze využívají především na pokrytí veterinárních nákladů pro své svěřence. Naše spolupráce probíhá maximálně transparentním způsobem a je založena na dlouhodobé důvěře. O konkrétních částkách a hafanech, kterým příspěvky od nás pomáhají, se dočtete na našem blogu.

Mimo to se účastníme vybraných charitativních akcí a poskytujeme sponzorské dary. Pokud pořádáte psí akci a máte zájem o náš sponzoring, ozvěte se nám prosím na vase@dogsie.cz.

2. Mám návrh na útulek či organizaci, které by Dogsie mělo pomoci. Na koho se mám obrátit?

Znáte-li útulek či organizaci na pomoc psům v nouzi, která si zaslouží větší podporu, ozvěte se kolegyni Petře Králové na e-mailu petra@dogsie.cz. Vítáme všechny tipy!